Hurtownię internetową www.edukacja-mikolow.pl utworzono z myślą
o szkołach, przedszkolach, placówkach oświatowych i o innych jednostkach budżetowych.
Ceny w katalogu mają charakter orientacyjny i nie stanowią oferty w myśl k. c.
Mikołów, 19 styczeń 2012
Szanowni Państwo -
Cenniki:
- wszystkie aktualne cenniki dostępne są na każdej stronie z poziomu menu głównego
- przycisk "cenniki wszystkie (.PDF)"
- cenniki powiązane tematycznie z daną stroną katalogu (z wyjątkiem cennika pomocy naukowych)
dostępne są także za pomocą linku tekstowego, który umieszczony jest w dolnej części wybranej strony
- zbiorczy cennik pomocy naukowych dostępny jest tylko z poziomu menu głównego
- przycisk "cenniki wszystkie (.PDF)"
Jak dotychczas sugerujemy by przed ostatecznym zakupem
- sprawdzić umieszczoną na dole każdej ze stron datę aktualizacji,
- sprawdzać dostępność i ceny e-mailem: biuro@edukacja-mikolow.pl
lub telefonicznie: 32 738 52 62 lub 32 738 54 94
- Zasady ogólne:
- w cenniku podajemy zawsze ceny brutto - wraz z podatkiem VAT
- ceny nie uwzględniają kosztów dostawy/transportu, jeżeli odrębna umowa nie stanowi inaczej
- orientacyjne koszty dostawy/transportu:
- całkowite koszty wysyłki paczki Pocztą Polską - około 25zł (1 mała paczka); 75zł (1 duża paczka)
- przesyłka towarów na palecie firmą spedycyjną - około 160 zł / paletę
- transport samochodowy od 0,90 do 2,90 zł/km * w zależności od wielkości użytego samochodu
- * odległość liczona jest w km : Mikołów - punkt docelowy - Mikołów
- mogą wystąpić sytuacje, w których koszt transportu dzielony jest przez ilość odbiorców
- koszty dostawy/transportu nie obejmują wnoszenia, montażu itp.
- w/w koszty mogą być uwzględnione wg życzenia płatnika/nabywcy
- jako odrębna pozycja na fakturze,
- mogą być wystawione na odrębnej fakturze,
- mogą być wliczone w cenę wyrobu/wyrobów
- Zasady obsługi jednostek budżetowych:
- preferowane formy składania zamówień:
fax 32 7385494 lub 32 7385494 lub 32 226 4521 lub e-mail biuro@edukacja-mikolow.pl lub pocztą
- przeciętny termin realizacji - 14 dni roboczych
- płatności dla jednostek budżetowych - przelew, standardowo 7 dni
- można korzystać z formularza zamówień - ikona *koszyk*
- Zasady obsługi osób fizycznych i firm nie będących jednostką budżetową:
- minimalna wartość zamówień około 2.000PLN
- czas średni realizacji zamówień - około 21 dni od daty zawarcia umowy
- za zawarcie umowy uważa się datę uznania na naszym koncie bankowym zadatku
- wysokość zadatku określa się indywidualnie uwzględniając czas realizacji i wysokość transakcji
- na wniesiony zadatek wystawia się faktury zaliczkowe VAT
- koszty dostawy obciążają nabywcę, jeżeli odrębna umowa nie stanowi inaczej
- towar zostaje wydany po wniesieniu uzupełnienia kwoty pomniejszonej o wpłacony zadatek
- oryginał faktury VAT zostaje wydany po wniesieniu pełnej kwoty