Taborety Obrotowe do Pracowni Szkolnej

☎ 327385262       biuro@edukacja-mikolow.pl

Szukasz mebli do pracowni chemicznej w szkole? Pamiętaj - certyfikaty, atesty!  

Taborety obrotowe regulowane do Pracowni Chemicznej w Szkole

W ofercie przedstawiamy taborety obrotowe do Pracowni Chemicznej. W związku z brakiem oparcia możemy je po prostu wsunąć pod stół laboratoryjny. Rozwiązanie takie jest szczególnie korzystne w mniejszych pomieszczeniach przeznaczonych na pracownię.

Taborety obrotowe do Pracowni Chemicznej, to dobre rozwiązanie dla szkolnej pracowni chemicznej

Taborety obrotowe regulowane do pracowni chemicznej – idealne rozwiązanie dla szkół

Wybór odpowiednich siedzisk to kluczowy element wyposażenia szkolnej pracowni chemicznej. W takich warunkach najczęściej stosuje się dwa rodzaje mebli: tradycyjne krzesła uczniowskie oraz praktyczne taborety obrotowe. Które z nich będą lepszym wyborem? Wszystko zależy od specyfiki zajęć prowadzonych w pracowni.

Krzesła czy taborety? Co wybrać do pracowni chemicznej?

Podczas planowania wyposażenia pracowni chemicznej, warto zastanowić się, jak będą przebiegać lekcje. Czy uczniowie będą aktywnie uczestniczyć w eksperymentach, czy raczej obserwować pokazy prowadzone przez nauczyciela? Jeśli planowane są częste doświadczenia wymagające pracy w pozycji stojącej, taborety obrotowe mogą okazać się lepszym rozwiązaniem. Dzięki braku oparcia można je łatwo schować pod stołem laboratoryjnym, oszczędzając miejsce i zwiększając bezpieczeństwo podczas eksperymentów.

Klasopracownia – uniwersalne rozwiązanie dla szkół

Wiele szkół decyduje się na stworzenie tzw. klasopracowni, czyli pomieszczenia, które pełni zarówno funkcję klasy, jak i pracowni chemicznej. W takim przypadku warto rozważyć, czy taborety obrotowe będą wystarczająco komfortowe dla uczniów podczas tradycyjnych lekcji. Brak oparcia może być uciążliwy podczas dłuższych zajęć teoretycznych, dlatego w klasopracowniach często wybiera się krzesła szkolne z oparciem.

Dostosowanie wysokości siedzisk do stołów laboratoryjnych

Niezależnie od tego, czy wybierzesz taborety, czy krzesła, kluczowe jest dopasowanie ich wysokości do stołów laboratoryjnych. W pracowniach chemicznych często stosuje się zarówno standardowe stoły, jak i stoły wysokie do pracy w pozycji stojącej. W przypadku tych drugich, zarówno taborety, jak i krzesła, powinny być wyposażone w podnóżek, np. w formie pierścienia, który zapewni uczniom wygodę i stabilność podczas pracy.

Taboret obrotowy – nowoczesne i funkcjonalne rozwiązanie

Prezentowany taboret obrotowy to idealne rozwiązanie dla pracowni chemicznych. Jego konstrukcja opiera się na solidnej, metalowej podstawie w formie pięcionogu, która zapewnia stabilność nawet podczas dynamicznych zajęć. Taboret dostępny jest w wersji z kółkami lub stopkami, co pozwala dostosować go do indywidualnych potrzeb.

  • Materiały: Siedzisko wykonane jest z wysokiej jakości sklejki o grubości 15 mm, zabezpieczonej lakierem akrylowym. Główna kolumna to rura stalowa o średnicy 50 mm, malowana farbą proszkową.
  • Regulacja wysokości: Taboret można regulować w zakresie od 38,5 cm do 62 cm, co odpowiada rozmiarom krzeseł od numeru 5 wzwyż.
  • Wymiary: 620 x 620 x 450 mm, waga: 8 kg.

Krzesła szkolne – alternatywa dla taboretów

Jeśli taborety obrotowe nie spełniają Twoich oczekiwań, warto rozważyć zakup krzeseł szkolnych o stałej lub regulowanej wysokości. To rozwiązanie sprawdzi się szczególnie w klasopracowniach, gdzie komfort uczniów podczas tradycyjnych lekcji jest priorytetem.

Stół dla nauczyciela do Pracowni Chemicznej main-Menu

Poniżej przedstawiamy Taborety dla ucznia do Pracowni Chemicznej

Zobacz także inne elementy nowoczesnych Mebli CHEMIK do Pracowni Chemicznej w Szkole

Poszczególne elementy wyposażenia pracowni omówione są na odrębnych stronach lub zbiorczo na stronie Meble chemik do pracowni szkolnej


Taboret obrotowy na kółkach do pracowni szkolnej - idealne rozwiązanie dla szkół

Podstawa pięcionóg z tworzywa na stopkach lub kółkach. Siedzisko taboretu wykonane ze sklejki 15 mm, malowane lakierem akrylowym. Regulacja wysokości na siłowniku gazowym. Wymiary: 620x620 wys. 450 / waga 8 kg

Wybór odpowiednich siedzisk to kluczowy element wyposażenia szkolnej pracowni chemicznej. W takich warunkach najczęściej stosuje się dwa rodzaje mebli: tradycyjne krzesła uczniowskie oraz praktyczne taborety obrotowe. Które z nich będą lepszym wyborem? Wszystko zależy od specyfiki zajęć prowadzonych w pracowni.

Krzesła czy taborety? Co wybrać do pracowni chemicznej?

Podczas planowania wyposażenia pracowni chemicznej, warto zastanowić się, jak będą przebiegać lekcje. Czy uczniowie będą aktywnie uczestniczyć w eksperymentach, czy raczej obserwować pokazy prowadzone przez nauczyciela? Jeśli planowane są częste doświadczenia wymagające pracy w pozycji stojącej, taborety obrotowe mogą okazać się lepszym rozwiązaniem. Dzięki braku oparcia można je łatwo schować pod stołem laboratoryjnym, oszczędzając miejsce i zwiększając bezpieczeństwo podczas eksperymentów.

Ergonomia i bezpieczeństwo

Taborety obrotowe oferują wiele korzyści, które wpływają na komfort i bezpieczeństwo uczniów podczas pracy w pracowni chemicznej. Regulacja wysokości pozwala na dostosowanie siedziska do wzrostu ucznia i wysokości stołu laboratoryjnego, co zapewnia ergonomiczną pozycję i zmniejsza ryzyko przeciążeń kręgosłupa. Dodatkowo, brak oparcia w taborecie ułatwia szybkie wstawanie i przemieszczanie się w razie potrzeby, a także zapobiega zaczepianiu o inne meble lub sprzęty podczas eksperymentów.

Mobilność i wielofunkcyjność

Taborety obrotowe na kółkach ułatwiają przemieszczanie się po pracowni i dostęp do różnych stanowisk. Dzięki temu uczniowie mogą łatwo zmieniać miejsce pracy, współpracować z innymi uczniami lub korzystać z różnych urządzeń laboratoryjnych. Ponadto, taborety obrotowe mogą być również wykorzystywane w innych pomieszczeniach szkolnych, takich jak sale wykładowe, biblioteki czy laboratoria komputerowe.

Wykonanie i parametry

Podstawa metalowa w formie pięcionogu osadzonego na kółkach. Kolumna taboretu wykonana z rury stalowej o średnicy fi = 50 mm, malowana farbą proszkową. Siedzisko taboretu wykonane ze sklejki 15 mm, malowane lakierem akrylowym. Regulacja wysokości na śrubie w zakresie od 38,5 cm do 62 cm, co odpowiada rozmiarowi krzeseł od nr 5 i powyżej.

Alternatywa dla taboretów

W warunkach szkolnej pracowni alternatywą dla taboretu są krzesła szkolne o stałej lub regulowanej wysokości. To rozwiązanie sprawdzi się szczególnie w klasopracowniach, gdzie komfort uczniów podczas tradycyjnych lekcji jest priorytetem.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami już dziś! Oferujemy szeroki wybór taboretów obrotowych i krzeseł laboratoryjnych, a także stołów laboratoryjnych z regulacją wysokości. Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać odpowiednie rozwiązania do Twojej pracowni chemicznej.

Stelaż wykonany z rury stalowej ø 20 x 1,5 mm giętej i spawanej, malowany farbą proszkową. Siedzisko wykonane z płyty wiórowej laminowanej. W opcji siedzisko ze sklejki 15 mm. Wymiary: 300x300 wys. 450 / waga 3,2 kg

Podstawa pięciokątna metalowa, osadzona na kółkach lub na stopkach. Siedzisko taboretu wykonane ze sklejki 15 mm, malowane lakierem akrylowym. Regulacja wysokości na śrubie. Wymiary: 620x620 wys. 450 / waga 8 kg

Kalkulacja przykładowa pracowni chemicznej CHEMIK

Cena pracowni chemicznej CHEMIK (wypis z cennika)
Wycena przykładowej pracowni CHEMIK wg stanu na 2025-01-02 bez kosztów dostawy i montażu
podane ceny i wzornictwo mogą ulec zmianie, nie stanowią oferty w sensie KC
Pracownia chemiczna CHEMIK dla 12 uczniów – elementy i cena przykładowego zestawu podstawowego Cena netto Cena brutto Ilość Wartość brutto
Taboret regulowany na śrubie (kółka)
Wymiary: Nr 6 A 620 x B 620 x H 450 waga 8 kg. Wykonanie: Podstawa (pięcionóg) metalowa na stopkach lub kółkach, kolumna wykonana z rury stalowej ø 50 mm, malowana farbą proszkową. Siedzisko taboretu wykonane ze sklejki 15 mm, malowane lakierem akrylowym. Regulacja wysokości na śrubie.
424.81 522.52 12 6270.20
Taboret regulowany na śrubie (kółka)
Wymiary: Nr 6 A 620 x B 620 x H 450 waga 8 kg. Wykonanie: Podstawa (pięcionóg) metalowa na stopkach lub kółkach, kolumna wykonana z rury stalowej ø 50 mm, malowana farbą proszkową. Siedzisko taboretu wykonane ze sklejki 15 mm, malowane lakierem akrylowym. Regulacja wysokości na śrubie.
398,95 490.71 0 00

Cennik innych elementów pracowni  

Stół nauczycielski Chemik bez kontenerka, n/z z kontenerkiem.
Wymiary: Nr 6 A 650 x B 1400 x H 820 waga 20,5 kg. Wykonanie: Stelaż wykonany z profilu stalowego 40 x 40 x 1,5 mm (nogi), 25 x 25 x 1,5 (wieniec), 20 x 20 x 1,5 (stależ nadstawki), spawany i malowany farbą proszkową. Blat stołu i nadstawki wykonany z płyty CDF 12 mm laminowanej, odpornej na wilgoć o podwyższonej ścieralności. Obudowa dolna wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm, oklejona obrzeżem ABS.
924.44 1137.06 1 1137.06
Kontenerek zamykany.
Korpusy kontenerów, wykonane z płyty wiórowej laminowanej 18 mm montowane za pomocą kołków i śrub. Drzwi zawieszane na zawiasach puszkowych, zamykane na zamki. We wnętrzach półki stałe lub ruchome. Szuflady zawieszone na prowadnicach rolkowych zamykane zamkiem centralnym.
501.41 616.73 1 616.73
Kontenerek z 3 szufladami 680.81 837.40 0 0.00
Stół uczniowski Chemik 3-osobowy z nadstawką. 1110.01 1365.43 1 1365.43
Stół uczniowski Chemik 3-osobowy bez nadstawki, n/z stół z nadstawką.
Wymiary: Nr 6 A 500 x B 1800 x H 760 waga 20,4 kg. Wykonanie: Stelaż wykonany z profilu stalowego 40 x 40 x 1,5 mm (nogi), 25 x 25 x 1,5 (wieniec), 20 x 20 x 1,5 (stależ nadstawki), spawany i malowany farbą proszkową. Blat stołu i nadstawki wykonany z płyty CDF 12 mm laminowanej, odpornej na wilgoć o podwyższonej ścieralności. Blenda wykonana z płyty wiórowej 18 mm, oklejona obrzeżem ABS.
735.46 904.62 4 3618.46
Nadstawka stołu Chemik 3-osobowa 374.64 460.81 4 1843.00
Stół uczniowski Chemik 2-osobowy
w przykładzie ilość = 0
641.90 789.54 0 0.00
Nadstawka stołu Chemik 2-osobowa
w przykładzie ilość = 0
336.80 414.26 0 0.00
Stół uczniowski SB 3-os. Nr 6 (25x25).
Wymiary: Nr 6 A 500 x B 1800 x H 760 waga 16,4 kg. Wykonanie: Stelaż wykonany z profilu stalowego 25 x 25 x 1,5 mm, spawanego i malowany farbą proszkową. Blat wykonany z płytywiórowej laminowanej 18 mm oklejony obrzeżem PCV 2 mm.
373.74 459.70 0 0.00
Segment Sa Chemik (fronty kolor)
Wymiary: Nr 6 A 450 x B 800 x H 1900 waga 57 kg. Wykonanie: Korpusy wszystkich segmentów wykonane z płyty wiórowej laminowanej 18 mm. Ściana tylna wykonana z płyty lakierowanej HDF. Drzwi zawieszane na zawiasach puszkowych, zamykane na zamki. We wnętrzach półki stałe lub ruchome. Szuflada zawieszona na prowadnicach rolkowych.
1024.87 1260.59 2 2521.18
Segment Sc Chemik (fronty kolor)
Wymiary: Nr 6 A 450 x B 800 x H 1900 waga 57 kg
1073.68 1320.63 2 2641.25
RAZEM BRUTTO
Podane ceny mogą ulec zmianie
Sprawdź cenę telefonicznie ☎ 327385262 lub e-mail: biuro@edukacja-mikolow.pl
      16804.89

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące taboretów obrotowych do pracowni chemicznej:

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Pytania ogólne

Pytania dotyczące konkretnego modelu

Z czego wykonane jest siedzisko taboretu?
Siedzisko zazwyczaj wykonane jest ze sklejki pokrytej lakierem akrylowym, co zapewnia trwałość i łatwość czyszczenia.
Jaki jest zakres regulacji wysokości taboretu?
Taboret powinien mieć regulację wysokości w zakresie, który umożliwi dopasowanie do wzrostu uczniów i wysokości stołów laboratoryjnych.
Czy taboret jest dostępny w różnych kolorach?
W zależności od producenta, taborety mogą być dostępne w różnych kolorach, co pozwala na dopasowanie do wystroju pracowni.
Czy taboret ma kółka czy stopki?
Taborety mogą być wyposażone w kółka, które ułatwiają przemieszczanie, lub stopki, które zapewniają większą stabilność.
Jakie są wymiary i waga taboretu?
Wymiary i waga taboretu są istotne przy planowaniu przestrzeni w pracowni i transporcie.

Pytania dotyczące zakupu

Pytania dotyczące konserwacji

Informacje dodatkowe o wykonaniu

Taborety obrotowe do pracowni chemicznej - cechy podstawowe:

  • Ergonomia i bezpieczeństwo: Taborety obrotowe z regulacją wysokości umożliwiają dostosowanie siedziska do wzrostu ucznia i wysokości stołu laboratoryjnego, zapewniając ergonomiczną pozycję i minimalizując ryzyko przeciążeń. Brak oparcia ułatwia szybkie wstawanie i zapobiega zaczepianiu o sprzęty.
  • Mobilność: Taborety obrotowe, szczególnie te na kółkach, ułatwiają przemieszczanie się po pracowni i dostęp do różnych stanowisk, co jest szczególnie przydatne podczas dynamicznych zajęć.
  • Wszechstronność: Taborety obrotowe mogą być wykorzystywane nie tylko w pracowni chemicznej, ale również w innych pomieszczeniach szkolnych, takich jak sale wykładowe czy laboratoria komputerowe.
  • Wytrzymałość i łatwość utrzymania czystości: Taborety obrotowe wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak sklejka lakierowana i stal malowana proszkowo, są odporne na uszkodzenia i łatwe w czyszczeniu, co jest bardzo istotne w warunkach szkolnych.
  • Regulacja wysokości: Możliwość regulacji wysokości pozwala na dostosowanie taboretu do indywidualnych potrzeb ucznia, zapewniając komfort i bezpieczeństwo podczas pracy.
  • Dostępność w różnych wariantach: Taborety obrotowe mogą być dostępne w różnych wersjach, np. z kółkami lub stopkami, co pozwala na dopasowanie ich do specyfiki pracowni.
  • Dostawa w całości zmontowane: Taborety obrotowe są zazwyczaj dostarczane w całości zmontowane, co umożliwia ich natychmiastowe użytkowanie po dostawie.
Kolory stelaży
Płyty drewnopodobne
Płyty kolorowe
Płyty kolorowe