Meble biurowe, meble gabinetowe, meble konferencyjne

Przegląd mebli do biur, do sekretariatów, do recepcji dla firm i dla szkół

meble biurowe, gabinetowe - przegląd
meble biurowe, gabinetowe

Meble i wyposażenie do biura, gabinetu recepcji: szafki, regały, biurka, kontenerki, lady recepcyjne, pomocniki biurkowe itd.
Nasza firma oferuje wszystko co potrzebne abyś racjonalnie wyposażył Twoje biuro, gabinet szef, sekretariat w szkole czy recepcje w hotelu, w przychodni, w małym gabinecie dentystycznym, fryzjerskim itp. Szeroki asortyment funkcjonalnych i niedrogich mebli pozwoli na racjonalne wyposażenie zarówno dużej jak i małej przestrzeni. Oferowane mebelki łatwo utrzymasz w czystości. Łatwo dopasujesz do Twoich upodobań jak i do wnętrza biura.

Meble pracownicze do biura i ich układ bezpośrednio wpływają na wydajność pracy. Powinny zapewnić pracownikom komfort pracy tak by mogli się na niej skupić. Przy wysokiej jakości i nowoczesnym wzornictwie dbamy o to by cena mebli była atrakcyjna. Aby były estetyczne i ergonomiczne.
Zwróć uwagę na kilka możliwości wyboru mebli, które będą zarówno ergonomiczne jak też będą uwzględniały możliwości twojego pomieszczenia, Twoje upodobania no i oczywiście możliwości Twojego portfela - czyli zwróć uwagę na cenę i nie przepłacaj.
Jeżeli ważnym elementem przy projektowaniu wyposażenia do biura jest oszczędność miejsca - co ma istotne znaczenie w przypadku biur o małej powierzchni - rozważ zastosowanie mebli, które pomogą ten problem rozwiązać. Przykładem mogą być tutaj rozwiązania z zastosowaniem drzwi przesuwnych czy żaluzjowych. Zapewnią dostęp do zawartości szafki czy kontenerka niejako „nie zwiększając gabarytów mebla” jak w przypadku standardowych drzwi uchylnych.
Praktyczne kontenerki, regały oraz półki biurowe, dostawki do biurek zmieniające ich funkcje w ladę recepcyjną tak przydatną w sekretariacie – wszystko to skompletujesz z łatwością zarówno gdy potrzebujesz wyposażyć biuro firmowe czy też domowy gabinet. Pod hasłem meble do biura kryje się zróżnicowana gama wyrobów, przeznaczona do tego by w sposób funkcjonalny i elegancki zagospodarować przestrzeń przeznaczoną do pracy. Wybierz rozwiązania bardziej klasyczne, a może nowoczesne rozwiązania. Meble do gabinetu mogą nie tylko inspirować do pracy, ale mogą i powinny tworzyć warunki do pracy kreatywnej.
 
Meble do biura – myślimy o Twojej wygodzie
Są cechy mebla, które w jakimś stopniu zależą od pomieszczenia, w którym jest on używany. Część z nich wskazaliśmy powyżej. Inne to np. kolor użytej płyty meblowej. Ale też wymieńmy cechy, które będą miały charakter uniwersalny. Niezależnie bowiem od tego, czy pracujesz w oddzielnym pomieszczeniu, osobnym pokoju czy gabinecie, a może w zbiorczym - open space - zawsze oczekujesz by wyposażenie pomieszczenia było po prostu użyteczne. By dało Ci poczucie komfortu. Oczekujesz by meble do biura były odporne na uszkodzenia i trwałe - oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. I oczywiście by zestaw mebli można było w przyszłości funkcjonalnie rozbudować. Wybierając biurko weź pod uwagę kolor, jego wymiary czy sposób wykończenia. Ale też zapytaj o możliwość i sposób jego rozbudowy o dodatkowe elementy. Choćby takie jak dostawki, kontenerki czy pomocniki biurkowe, szafki z szufladami, wysuwane półki na klawiaturę, może podstawę pod PC. Na blacie biurka umieścisz zapewne biurowe przybory oraz notatki, desktop czy może laptop lub po prostu jakiś komputer. Jeżeli będzie wymagał połączenia kablem z innymi urządzeniami sprawdź w jaki sposób to połączenie będzie wykonane. Czy kable nie będą Ci przeszkadzały w pracy. Do przechowywania segregatorów z dokumentami będziesz potrzebował szaf lub regałów, otwartych lub/i zamkniętych regałów. A może także nadstawek. Sprawdź czy odległość pomiędzy półkami i ich ilość można dostosować do indywidualnych potrzeb.
Właśnie dlatego prezentujemy mebelki do biura tworzące kolekcję lub inaczej linię. To podejście pozwoli zachować spójność aranżacji, możliwość rozbudowy zestawu nawet po kilku latach jeżeli uznasz, że właśnie musisz poszerzyć biuro. Możesz dodać kolejne elementy z wybranej wcześniej linii zachowując przy tym jednolitość wystroju pomieszczenia.
 
Meble do gabinetu – bądź na topie!
Twój prywatny gabinet w domu jest pewnie miejscem, na które zwrócisz szczególną uwagę. W dobie pracy onLine tym bardziej zasługuje na większą uwagę. Pewnie zapytasz czy w naszej ofercie znajdziesz odpowiednie mebelki do gabinetu w mieszkaniu prywatnym ?
Nie zawiedziesz się. Czy poszukujesz mebli w stylu industrialnym czy bardziej klasycznym - sprawdź naszą ofertę. Na tej stronie zebraliśmy podstawowe informacje o trzech liniach - SILVER, MORENA i TULUZA. Wybierz którąś z nich i przejdź do stron dedykowanych aby zobaczyć szczegóły. Znajdziesz tam zarówno eleganckie, pojemne biurka doskonałe do reprezentacyjnego wnętrza utrzymanego w ciemnych kolorach, a także oryginalne modele biurek na metalowych nogach, mieszczące się w najnowszych trendach. Szeroki wybór szaf regałów zamykanych, otwartych czy oszklonych wraz z dostosowanymi do nich nadstawkami, kontenerków oraz innych elementów pozwoli urządzić domowe biuro dostosowane do Twoich potrzeb. Pamiętaj wygodne, praktyczne i eleganckie mebelki do biura będą miały pozytywny wpływ na jakość Twojej pracy. W naszej ofercie znajdziesz wszystko co jest Ci potrzebne, by pracować w komfortowych warunkach.

wordMarkLogo

Edukacja Sp. z o.o., Meble do biura, do recepcji
43-190 Mikołów, ul. Rybnicka 132
tel: 32 738 52 62
e-mail: biuro@edukacja-mikolow.pl

by Jacek Szram, Mikołów, modyfikowano 2021-01-15 / utworzono 2006-19-06

Przegląd mebli do biur, recepcji

Szybki przegląd oferowanych mebli biurowych


Odkryj siedem zestawień kolorystycznych i funkcjonalnych

Podstawowe systemy mebli biurowych - Sliver, Morena, Tuluza

Przedstawiamy trzy podstawowe systemy mebli do biura, gabinetu, sekretariatu

- linia SILVER - to uniwersalna linia, prezentuje się dobrze zarówno w gabinecie jak i w sekretariacie, oferuje pięć zestawień kolorystycznych - buk bawaria, grusza polna lub orzech camaro z dodatkiem szarej platyny lub w całości buk lub grusza polna,
- linia TULUZA - prezentuje eleganckie meble w kolorze orzech camaro dedykowane do pomieszczeń gabinetowych,
- linia MORENA - oferuje eleganckie meble w kolorze gruszy jasnej uzupełnionej frontami perforowanymi szczególnie przydatne do pomieszczeń recepcyjnych
 
- wykonane z melaminowanej płyty meblowej,
- atest higieniczności w klasie E1, płyta meblowa przyjazna dla środowiska i ludzi
- wartości parametrów fizykochemicznych zgodne z normą EN14322
- przeznaczone do użytkowania w suchych pomieszczeniach
- kolorystyka standardowa
- gwarancja: 24 miesiące

linia SILVER

Tania i funkcjonalna oraz przemyślana linia mebli biurowych - wśród takich mebli chce się pracować

System mebli biurowych Silver - funkcjonalna i przemyślana linia mebli biurowych

Nowoczesne połączenie dwu kolorów jako wyposażenie sekretariatów biur, gabinetów i sal konferencyjnych w biurka, kontenery do biurek, szafy czy regały to linia silver. Tutaj znajdziesz także możliwość wykonania w modnym kolorze dąb sonoma. System mebli biurowych Silver z pewnością pozwoli zaplanować i wyposażyć niejedno wnętrze. Funkcjonalna i przemyślana linia zapewnia różnorodność rozwiązań. Odpowiednio dobrana kolorystyka mebli tworzy subtelną harmonię. Linia silver wydaje się być najbardziej uniwersalną linią mebli jako wyposażenie pomieszczeń biurowych dla pracowników dowolnego szczebla.

Zobacz elementy linii silver

linia TULUZA

Ergonomiczne meble tworzą przyjazne środowisko pracy w kolorze orzech camaro pracy

Meble do biura orzech camaro tworzą przyjazne i ergonomiczne środowisko pracy biurowej

Meble biurowe w kolorystyce orzech camaro tworzą przyjazne i ergonomiczne środowisko pracy biurowej. Linia Tuluza mebli biurowych w kolorze orzecha camaro stwarzają wspaniały, ciepły nastrój w pomieszczeniu. Rzekłbyś - aż się chce pracować! ale - czyż nie o to chodzi ? Znajdziesz tu mebelki biurowe dla każdego gabinetu czy biura. W ich otoczeniu dobrze będzie czuł się prezes czy dyrektor firmy, ale możesz wyposażyć w te meble gabinety dla personelu pracującego w otoczeniu szefa. Można nimi wyposażyć także każdą placówkę dydaktyczną - od gabinetu dyrektora, sekretariat, a także gabinety administracji.

Zobacz meble linii tuluza

linia MORENA

Meble do pomieszczeń recepcyjnych - to wizytówka, która przyciągnie Klientów do Twojej firmy

lady recepcyjne do recepcji hotelowych, do recepcji gabinetów fryzjerskich, recepcji przychodni medycznych, stomatologicznych

Meble w kolorze gruszy jasnej uzupełnione frontami perforowanymi w kolorze antracytu nadają się jako wyposażenie do eleganckich pomieszczeń biurowych, gabinetowych, a także do sekretariatów. Oprócz podstawowych mebli do pracowniczych pomieszczeń biurowych jak regały na segregatory, szafy biurowe i szafy garderobiane, biurka i kontenery czy stoły konferencyjne w tej kolorystyce znajdziesz lady recepcyjne wyjątkowo pasujące do recepcji hotelowych, jako wyposażenie recepcji gabinetów fryzjerskich, recepcji przychodni medycznych, stomatologicznych.

Zobacz meble linii morena

Detale mebli biurowych

Elementy mebli biurowych dobrane z myślą o Twoich potrzebach

Jeżeli będąc przedsiębiorcą nie chcesz lub nie możesz przeznaczyć pewnej kwoty na wyposażenie Twojego biura, administracji w meble pracownicze - biurka, regały lady recepcyjne itp. sięgnij po tanie meble biurowe. Tanie nie musi oznaczać niskiej jakości. W naszej ofercie znajdziesz propozycje nowoczesnych mebli biurowych i gabinetowych, które spełnią Twoje oczekiwania bez rezygnowania z przyjętych standardów jakości. Szczególny nacisk kładziemy na niezawodność i wygodę użytkowania. Gwarantujemy wysoką jakość wykonania bazującą na wieloletnim doświadczeniu i technologii produkcji.
Oczywiście cena i jakość są jednym z istotnych kryteriów jakimi należy kierować się planując zakup wyposażenia do biur i do gabinetu, sal konferencyjnych czy innych pomieszczeń firmowych. Ale nie tylko. Szukając rozwiązań do konkretnych potrzeb i dostosowanych do warunków jakie dyktują pomieszczenia w Twojej firmie możesz odwołać się do mebli na zlecenie. Na ogół jednak będą one droższe niż wyroby standardowe. A i czas realizacji znacznie się wydłuży. W tej sytuacji należy odwołać się do modułowych mebli gabinetowych / biurowych tworzących linie meblowe. Oznacza to, że w standardzie masz szereg różnych propozycji z których złożysz dowolny układ meblowy. Spełni on Twoje oczekiwania zarówno pod kątem funkcjonalności, estetyki czasu oczekiwania i ceny. Pozwolą na dowolną rozbudowę i konfigurację zestawu w każdym pomieszczeniu. Są estetyczne, nowoczesne i ergonomiczne.
Poniżej prezentujemy tylko kilka wybranych rozwiązań o charakterze ogólnym. Szczegóły poszczególnych elementów meblowych i wymiary mebli znajdziesz na dedykowanych stronach, do których linki umieszczono w menu na górze tej strony w sekcji powyżej.

Drzwi przesuwne

Kontenerki z drzwiami przesuwnymi pomogą zaoszczędzić miejsce w biurze

Czy to z powodu przyzwyczajenia, wygody czy z innych powodów przechowujemy dokumenty w postaci papierowej. A to skutkuje ciągłym rozrastaniem się koniecznej przestrzeni biurowej, którą musimy dysponować. Jak zatem zapewnić łatwy i wygodny dostęp do naszych papierowych akt, segregatorów? Kontenerki z drzwiami przesuwnymi - to nasza propozycja - pomogą zaoszczędzić miejsce w biurze.

Drzwi żaluzjowe

Drzwi żaluzjowe do mebli dla biura

Kontynuując poprzednią myśl o szafkach z drzwiami przesuwnymi i organizacji miejsca w pomieszczeniach biurowych zwróć uwagę na jeden podstawowy szczegół. Drzwi przesuwne dadzą Ci dostęp do mniej więcej 1/2 dokumentów. Zawsze jednorazowo otwarta jest albo strona prawa albo lewa. Drzwi żaluzjowe po otwarciu schowane są w kontenerze ułatwiają dostęp do całego wnętrza. Drzwi żaluzjowe to wygoda i nowoczesność w biurze.

Szuflady metabox

Szuflady metabox na prowadnicach rolkowych

Na każdym kroku stawiamy na nowoczesne rozwiązana. Zacinające się szuflady, mocowanie się przy próbie przesunięcia podręcznego kontenerka czy pomocnika biurkowego to już przeszłość do której nie chcemy wracać. Szuflady typu metabox i prowadnice rolkowe umożliwiają swobodny przesuw i łatwe domykanie szuflad. Zwrotne kółka ułatwią przestawienie kontenera w wybrane miejsce przy stanowisku pracy.

Zamki centralne kontenerków

Kontenerek biurkowy wyposażony w zamek centralny

W większości mebli biurowych będziesz chciał zachować dostępność zawartości tylko dla wybranych osób. Jeżeli mebel składa się z kilku szuflad możesz sobie wyobrazić, że będzie nieco kłopotliwe wyposażanie ich w wiele zamków. Rozwiązaniem jest tutaj zamek centralny. Zamkiem centralnym jednym przekręceniem klucza zamkniesz wszystkie szuflady za jednym razem. Kontenerki biurkowe wyposażamy w takie właśnie zamki centralne. Widoczne na zdjęciu szuflada z piórnikiem oraz wyższe szuflady na podręczne dokumenty i zamek centralny ułatwią utrzymanie porządku w biurze.

Stelaże metalowe biurek

Stelaże metalowe biurek do biura

Wychodząc naprzeciw nowoczesnym rozwiązaniom w dziedzinie projektowania zabudowy pomieszczeń biurowych wprowadziliśmy eleganckie biurka na stelażach metalowych. Stelaże metalowe typu M lub S nadają biurkom i stołom elegancki wygląd. Jedną z istotnych zalet jest to, że stelażu metalowym możesz zdjąć środkową blendę i schować w ich wnętrzu kable z urządzeń umieszczonych na biurku. W dobie powszechnego używania komputerów PC, monitorów utrzymanie porządku z kablami staje się istotnym wyzwaniem. Osiągniemy to właśnie dzięki przelotkom w blatach biurek i właśnie poprzez zastosowanie stelaży metalowych. Ponadto stopki regulacyjne pozwolą wypoziomować biurka i stoły.

Wieszak wysuwny szafy

Wieszak wysuwny szafy ubraniowej

Przechowywanie garderoby w biurze, ubrań, płaszczy itp. napotyka niejednokrotnie na problem braku miejsca. Można zastosować luźno stojący wieszak - nie jest to jednak najlepsze rozwiązanie. Typowa szafa ubraniowa jest najczęściej głęboka przez co zajmuje więcej miejsca. W szafie garderobianej zastosowaliśmy zatem wieszak wysuwny. Dzięki temu rozwiązaniu szafa nie zajmuje dużo miejsca w biurze a jednocześnie jest zagwarantowany dostęp do wszystkich powieszonych w niej ubrań. Zadbaliśmy także o drzwi w regałach i szafach. Mocowane są na zawiasach puszkowych z regulacją i funkcją domykania, kształt uchwytu w w drzwiach nadaje meblom nowoczesną formę.

Edukacja Sp. z o.o. Mikołów

Od 1993 roku dostarczamy do Szkół, Przedszkoli czy pozostałych Placówek Oświatowych pomoce naukowe, a także inne elementy wyposażenia, w szczególności:

  • meble szkolne i przedszkolne
  • meble metalowe - w tym szafki szatniowe i szafki BHP
  • przydatne w sekretariacie meble do biura
  • meble żłobkowe
  • a także meble hotelowe oraz do internatu

Sukcesywnie poszerzamy naszą ofertę wprowadzając coraz to nowe wzory i rozwiązania. Poszerzamy rynki o firmy do których trafiają meble biurowe, hotelowe, recepcyjne oraz - co należy podkreślić - profesjonalne meble warsztatowe. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami na odpowiednich stronach naszej w3.